Pierwsze na rynku DERMOSUPLEMENTY diety wspierające odbudowę, regenerację i oczyszczanie skóry od wewnątrz- suplementy dedykowane dermatologicznym problemem skórnym.
Dermosuplement to suplement diety, którego celem jest uzupełnienie codziennej diety. Jest skoncentrowanym źródłem witamin, składników mineralnych oraz związków o działaniu odżywczym, które wykazują działanie ukierunkowane na poprawę stanu skóry.
Nasze DERMOSUPLEMENTY pakowane są w szkło fioletowe- to jedyny na świecie rodzaj szkła, który doskonale filtruje promienie słoneczne (m.in promienie UV), chroni przed utlenianiem produktu, przedłużając i wzmacniając jego jakość. W testach naukowych, w porównaniu do innych opakowań szklanych, plastikowych lub aluminiowych, fioletowe szkło Miron® ma nawet czterokrotnie lepszą jakość przechowywania.
Szkło biofotoniczne – zapobiega utracie biofotonów w produktach naturalnych, sprawiając, że konserwanty stają się zbędne.
Nasze szkło opakowaniowe nadaje się do wielokrotnego użytku. Jeżeli dokonujesz świadomych wyborów, dajemy Ci możliwość korzystania w pełni z unikalnych opakowań Carein. Funkcja refill jest dostępna w modelu subskrypcyjnym, dzięki temu masz możliwość ponownego uzupełnienia szklanego opakowania swoim ulubionym dermosuplementem.
Szkło nadaje się do recyclingu, natomiast można znaleźć dla niego wiele innych zastosowań, np. przechowywać płatki kosmetyczne, patyczki do uszu czy inne artykuły higieniczne.
JAK DODAĆ KOD RABATOWY DO KOSZYKA?
Kod rabatowy aktywuje się w koszyku podczas składania zamówienia. Wpisz go w przeznaczone do tego pole i kliknij przycisk „Wykorzystaj kupon”.
CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZWROTU LUB WYMIANY PRODUKTU? NA JAKI ADRES GO ODESŁAĆ?
Jeśli otrzymamy taką informację na kontakt@carein.pl, każde takie zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie. Jeśli chcesz dokonać zwrotu lub wymiany produktu, wyślij go na adres: Bis Media, ul. Rysia 6, 87-800 Włocławek. Do paczki dołącz formularz zwrotu/wymiany.
CZY MOGĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE BEZ LOGOWANIA?
Jak najbardziej! Bez logowania możesz złożyć zamówienie jednorazowe.
RODZAJE PŁATNOŚCI
Płatność jednorazową możesz dokonać płacąc przelewem elektronicznym lub BLIKiem. Przy wyborze zamówienia cyklicznego (tzw. subskrypcja) opłata może zostać dokonana kartą płatniczą.
PROCES PŁATNOŚCI ZOSTAŁ PRZERWANY – JAK OPŁACIĆ ZAMÓWIENIE?
Jeżeli zauważymy w systemie, że Twoja płatność nie została zrealizowana, wyślemy maila z przypomnieniem o płatności i linkiem do nowej płatności. Jeśli wolisz opłacić zamówienie przelewem tradycyjnym, w jego tytuł wpisz numer zamówienia lub przypisany do niego adres e-mail, a kwotę przelej na numer rachunku: 66 1140 2004 0000 3702 8199 6456 (mBank). Szukasz numeru nieopłaconego zamówienia? Jeśli masz konto w naszym sklepie, znajdziesz go po zalogowaniu się w panelu historii zamówień.
ANULOWANIE ZAMÓWIENIA
Jeżeli z jakiś powodów zdecydujesz się zrezygnować z zamówienia, w Twoim koncie użytkownika masz możliwość zaznaczenia “Anuluję zamówienie”. Po odczytaniu Twojej decyzji w naszym systemie, pieniądze zostaną zwrócone na Twoje konto.
SPOSOBY DOSTAWY
Współpracujemy z kurierami DPD oraz InPost i Paczkomaty InPost. Najbliższe punkty odbioru znajdziesz na mapach znajdujących się pod tymi linkami: https://www.dpd.com/pl/pl/dpd-pickup/znajdz-punkt-pickup/ i https://inpost.pl/znajdz-paczkomat.
CZAS DOSTAWY
Robimy wszystko, żeby Twoje zamówienie wyszło jak najszybciej z magazynu. Jeżeli zamówienie zrealizujesz do południa, Twoja paczka będzie u Ciebie następnego dnia. Bierzemy pod uwagę różne sytuacje, na które nie mamy wpływu, dlatego może się zdarzyć, że paczka będzie trochę dłużej w drodze.
W Carein subskrypcja polega na dostarczeniu naszych produktów pod Twój adres co 1 miesiąc. Pierwszą paczkę wysyłamy od razu po opłaceniu zamówienia (produkt jest wysyłany w fioletowym szkle, do wielokrotnego użytku), a kolejne w następnym miesiącu (produkt jest wysyłany w miękkim opakowaniu do uzupełnienia szklanego opakowania). Nie musisz martwić się o to, by przy kolejnych wysyłkach zrobić przelew w odpowiednim czasie. W dniu planowanej wysyłki automatycznie (i oczywiście bezpiecznie, dając Ci wcześniej znać) pobierzemy środki z Twojego konta. Możesz w każdej chwili przesunąć datę kolejnej wysyłki, wstrzymać subskrypcję lub z niej zrezygnować.
Carein Sp. z o. o.
kontakt@carein.pl
Tel. +48 790-534 -532